טעויות בלקיחת הלוואה מיידית

בשנים האחרונות שוק האשראי הלך וגדל, והאזרח הממוצע יכול לבחור בין כמה וכמה כרטיסי אשראי או הלוואות חוץ בנקאיות שונות. שכיחות זו הפכה לפופולרית שהיא מנת חלקה של מרבית האוכלוסייה ואיינה מאפיינת קטגוריה כזו או אחרת, יחד עם זאת גם הסיבות ללקיחת הלוואה מיידית הינן רבות ויכולות להיות בין צורך רפואי דחוף ועד לקנייה של רכב חדש מהניילונים. כך או כך כאשר האפשרויות הוא כל כך מומלץ במיוחד להכיר את טעויות השונות שניתן לעשות בעת לקיחת ההלוואה, איפה אנו עלולים לשלם על כך ביוקר ואיפה הלוואה דווקא יכולה להפוך עבורנו לכמעט ומשתלמת.

מטרה ותכנון עתידי

מרבית הדברים שהופכים לטובים, מדויקים וחדים הינם דברים שיודעים ומכירים את הגבולות והיכולות שלהם, כמו שבניין רב קומות הינו בעל תשתיות התואמות לרוחב ולאורך שלו. אותו הדבר כאשר מבקשים הלוואה, מטרת ההלוואה אמורה להיות בהירה בכדי שנבין מה הוא גובה סכום ההלוואה. האם מטרת ההלוואה היא רכישת רכב חדש? אם כן האם מבקש ההלוואה צריך את מלוא המחיר של הרכב או שמא יסתפק רק בחצי? אם כן התנאים עלולים להשתנות ולהשפיע גם על אופי ההחזר. לאחר קבלת ההצעה להלוואה, להכיר את אופי ההחזר והאם ישנם תקופות "גרייס" שיוכלו להקל על התזרים הכספי או כיצד ניתן לצמצם את עלות ההחזר.

ממי לקחת את ההלוואה?

הלוואות מידיות וחוץ בנקאיות הינן שכיחות כיום וניתן להשיג אותן בקלות, עם זאת מומלץ להכיר את האלטרנטיבות השונות שיוכלו לעזור במקרים של צורך הלוואה. למשל האפשרות לבצע הלוואה מתוך קרן הפנסיה, הלוואה שכזו יכולה להינתן בתנאים נוחים ועד ל70% משוויה. בנוסף אל אפשרות זו קיימים כיום הלוואות שונות המיועדות לסקטורים שונים, החל מסטודנטים בערים שונות ובמכללות ועד לרופאים, מורים, אנשי שירות הביטחון, הסתדרות ועוד. הלוואות אלו ניתנות גם לבני משפחה, במסלולים שונים ובריביות משתנות. מלבד אפשרויות אלו ניתן גם לקבל הלוואות בריביות משתנות ו"בין חברים" כמו פלטפורמת "בלנדר", בה קיימים מסלולי הלוואות שונים בתקרות מגוונות ומתאימות ללא מעט מטרות.