שניצל בתל אביב שהוא גם כשר וגם מומלץ

מה יותר ישראלי מלקחת מנה מאיזה שהוא חבל ארץ מרכזי או נידח ולהפוך אותה להיות מנה "ישראלית"?
כי בגדול מלבד הפתיתים שאז קרא להם בן גוריון ה"אורז" של הישראלים, אין לנו הרבה המצאות שלא באו יחד עם אחת מהעליות הארצה. ואם כבר במאכלים שלא שייכים מכאן, למי מאיתנו אין קרייב לשניצל? עם צ'יפס, בלי צ'יפס, בפיתה, בלאפה (מי המשוגע?) עם אורז, עם ספגטי. המאכל הוינאי שבמקור שלו נעשה עם בשר בקר, נחשב בישראל לכלכך ישראלי שהוא נעשה עם עוף ובכל כך הרבה וואריציות שונות. יצאתי לחפש שניצל תל אביבי גם כשר וגם מומלץ שאפשר לאכול בישראליות.

שניצל אמיתי – המלצה מזמר

עולם השניצלים הוא כמעט עולם נפרד בפני עצמו, כי יש כל כך הרבה סוגים וצורות לשניצל שאפשר לאכול במסעדה היום עד שאפשר להתבלבל לחלוטין. אז בואו נתחיל מהמסעדה הזעירה והמוכרת ביותר בעיר תל אביב, יש כאלו שיכנו אותה "מוסד" ויש כאלו שכבר שרו עליה שירים, אבל אצל ציון תוכלו לקבל חתך שניצל גדול יפה וזוהר. את השניצל תוכלו לקבל בצלחת בבאגט או פיתה עם סלטים כמו חומוס חמוצים וסלט, ובכל אחת מהאפשרויות תהנו משניצל שנדפק על המקום ולא משאיר ספק לביס שאחריו. אם גם אתם רוצים להתפנק בחוויה חד פעמים של שניצל,  תוכלו לעשות זאת אצל ציון שנמצא ברחוב הירקון 61 בתל אביב.

מוכרים יותר מוכרים פחות

מלבד ציון תוכלו גם למצוא לעצמכם מגוון שניצלים מגוונים בעיר תל אביב, שגם כן עולים על המומלץ ועל הכשר. השני מבין כל אלו הוא רשת "שניצל "פוינט" שמביאה את המילה "גיוון" לרמה אחרת בכל הקשור לשניצלים, שם תוכלו למצוא מיקס שניצלים יחד עם 2 שניצלים מכל סוג ועוד 2 תוספות. מלבד המנה הזו תוכלו גם להנות ממנת שניצל "קלאסית" או שניצל בחלה. שניצל פוינט מציעה לא מעט סוגי שניצלים במגוון צורות הגשה וקנייה, בהחלט שווה שם הצצה. את שניצל פוינט אפשר למצוא כיום אבן גבירול 107 וברחוב יחד חרוצים 13
ואיך אפשר בלי השניצל?