מה חשוב לזכור בהדבקה על עץ ברהיטים

שימוש בחומרי עבודה שונים ידרשו מאיתנו לעמוד במספר סטנדרטים על מנת להפוך את העבודה ליעילה ואפקטיבית, החל מחיבור ברגים אל דלתות או ארונות ועד לשימוש בחומרי ניקיון אשר עלולים בסופו של יום להזיק למשתמשים בהם וגם למשטחים. לכן בכל מה שקשור להדבקה של עץ ברהיטים ובשימוש של דבק על משטחי עץ בכלל, חשוב להכיר מספר כללים אשר יוכלו לעזור לנו לקבל תוצאות הדבקה מעולות ושימושיות לאורך זמן. חלק מהנקודות הללו ינועו בין ניקוי ועד לכמות הדבק, אך ידרשו תשומת לב לנקודות אחרות כמו אופי השימוש, האחסון ועוד. לגבי טפטים יש לפנות לאתר https://tapetim.co.il/

לנקות ולבחור דבק

אמנם השימוש בדבק על גבי רהיטי עץ ומשטחי עץ בכלל נשמע לרבים מאיתנו כשימוש קל ונוח, אבל כשאנו עושים שימוש בדבק ובעיקר על גבי משטחי עץ חשוב לוודא כי המשטח שנבקש להדביק הוא נקי לחלוטין. מזה אומר נקי לחלוטין? זה אומר שאין עקבות של לכלוך כלל, לא של כתמי שמן עיקשים, לא של אבק או שביבי עץ. כמו כן לאחר ניקוי המשטח חשוב לבחור את הדבק שיתאים למשטח העץ, שכן מחיר גלון של דבק נגרים נע כיום בין מאה עד מאתיים שקלים. אך מצד שני ניתן יהיה לעשות שימוש גם בסרטי הדבקה עמידים במיוחד, כך או כך בחירת החומר תיעשה על ידי התאמה לזמן הייבוש הנדרש, רמת עמידות וחוזק ההדבקה.

אחסון כמות וזמן הייבוש

לאחר בחירת הדבק חשוב להיצמד אל הוראות היצרן, שכן ישנם דבקים הזקוקים לזמן ייבוש ארוך הנע בין מספר שעות ולעיתים עד ליממה שלמה. בשל כך יש גם למצוא מקום אחסון מתאים עבור הרהיט או המוצר שהדבקנו, לכן נבחר אזור יבש אשר יוכל להעניק לעץ אוזר נוח לייבוש תחת טמפרטורות יחסית נמוכות( עד 10 מעלות). וכמובן כאשר מדובר על כמות הדבק איתה נבקש להשתמש, חשוב להתאים לאופי העבודה ולתוצאה המוגמרת. לכן חשוב לשלב בעבודה כלים כמו "אקדחי סיליקון" או שפופרת, אשר יוכלו להעניק שליטה בכמות החומר ולשמור על עבודת הדבקה מקצועית ומדויקת.