מילוי לוטו עם שיטה מוכחת

לא עט משחקי מזל קיימים בישראל, חלקם בוחנים את יכולתם של אוהדי הספורט הרבים, חלקם מעניקים פרסים קטנים בעזרת קלפי גירוד שונים ובסכומים כאלו ואחרים. אך מעל לכל משחק הלוטו שהפך מזמן למדורת השבט הישראלית של לא מעט בתים בארץ, ובו מוגרלים פעמיים בשבוע מיליוני שקלים שיוכלו לשנות את חייהם של חלק גדול מהמשתתפים בהגרלה. ההגרלה שמתקיימת בימי שלישי ומוצאי שבת(ולעיתים גם בימי חמישי) מציעה גם משחקי דאבל לוטו, שמאפשרים להכפיל את סכום הזכייה ובמידה וזכינו "רק" במקום השני נקבל בממוצע פרס שיהיה גבוהה מחמש מאות אלף שקלים!

למה בכלל לוטו?

משחק המזל הפופולרי בישראל מציע נמצא עימנו כבר מכל לארבעה עשורים, כשהוא מעניק לאלפי ישראלים סכומי זכייה נאים כמעט בכל שנה. הגרלת הלוטו החלה בשנות החמישים של הקודמת, כשכל מטרת ההגרלה הייתה בכדי לאסוף כספים על מנת להקים בית חולים נוסף בעיר העברית הראשונה תל אביב. משחק הלוטו שיוך בסופו של דבר למפעל הפייס שנתיים לאחר ההגרלה הראשונה, שמאז כספי מפעל הפיס אחראים לא רק על בניית בתי חולים אלא העניקה כמעל ל20 מיליארד שקלים בבנייה של מוסדות ציבור רבים החל ממגרשי כדורגל ועד אל אולמות תיאטרון וחינוך. אמנם לא מעט ישראלים נהנים מזכיות של עשרות אלפי שקלים בלוטו ואף יותר, אך רובנו הגדול נהנים מהמוסדות שבונה הלוטו כבר כמה עשורים.

מילוי לוטו עם שיטה מוכחת! מי מאיתנו לא היה מבקש להיכלל מבין הזוכים בהגרלות הלוטו? כיום ישנן כמה שיטות שיוכלו להגדיל את הסיכויים שלנו כמשתתפים לזכות בפרס הגדול. השיטה הראשונה ואולי הידועה מכולם היא השתתפות של כמה חברים במילוי של מספר טפסים, כך נוכל להגדיל את הסיכוי שלנו לזכות אך להתחלק עם הפרס. השיטה השנייה היא התמדה במספרים, שכן אולי לחלקנו זה נשמע כמו עיקשות גמורה אך לא מעט זוכים כבר העידו על "מספרי ברזל" שנשאו לאורך שנים ולבסוף נשאו פרי. שיטה אחרת היא כמובן מנוי פיס, שמגדיל לא רק את כמות הטפסים שנשלח, אלא נוכל להתפנק בעשרות מתנות שוות כמו טיסות לחול, הגרלות חודשיות נושאות פרסים ועוד.