המלונות השווים ביותר בעולם

זמן הנופש של משפחות וזוגות צעירים, נחשב כמעט לזמן קדוש כשבו ניתן להנות משהות מוחלטת ללא כל הפרעות, מצד העבודה, הלימודים או כל התחייבות אחרת של כל אחד מבני המשפחה. אך כאשר אנו מתכננים חופשה, אי אפשר להתעלם מנדבך חשוב במיוחד והוא כמובן אזור ובית המלון בהם נבקש ללון.  ראשית כי המקום שבו נלון לא רק יקבע את מידת הנוחות ואת היכולת שלנו ושל בני משפחתנו לצבור כוחות אל עוד יום בחופשה מהנה, אלא כי הוא ישפיע על איכות המזון שלנו, על המיקום שלנו לאטרקציות שונות ועוד. לכן הנה מספר מלונות שווים ביותר ברחבי העולם ואפילו בישראל

מלונות טרופיים אבל לא רק

לא מעט ישראלים חולמים על חופשה טרופית באחד האיים המבוקשים, על כן אם אתם מתכננים או עדיין בשלבי הפנטזיה נתחיל במלון הראשון המומלץ והוא כמובן מלון "בארוס" אשר נמצא באיים המלדיבים. המלון שמדורג מבין אתרי הנופש היוקרתיים ברחבי עולם, מציע את תמצית החופשה של המלדיבים וכולל סעודות גורמה, ספא יוקרתי ועוד מגוון פעילויות פנייה וכמובן אתרי צלילה. אחת מהמלצות המפתיעות הוא לא אחר מאשר מלון 25, שזה פעמיים בפרס מלון הטוב בעולם. בית המלון אשר מעוצב בטוב טעם, מוצע למבוגרים בלבד כשלצידו מספר אטרקציות קרובות במיוחד וגנים ייחודים ויוצאי דפן באזור המלון.

מלונות שווים למשפחה והפתעה ישראלית

לא אחת בחופשה עם הילדים נתבקש גם למצוא מגוון פעילויות שיעזרו עם התעסוקה ועודף האנרגיה של הקטנים, על כן אחת ההמלצות עבור משפחות הוא בית המלוןAlpino Baby Family שבאנדלו איטליה. בית המלון הזה מציע לא רק עיצובים מפעימים עבור ילדים בחדרים, אלא גם תוכניות בידור עשירות במיוחד לצד טיפול יומי בפעוטות ותינוקות. וכמובן כמו כל נופש עבור הילדים, בבית המלון המפנק שבאיטליה נוכל גם לרכוש חבילת הכול כלול ולהנות מפנסיון מלא ועשיר במיוחד. אחת ההפתעות הישראליות הוא מלון הרודס ויטאליס שבאילת, כשהוא זוכה לבית המלון המובחר במזרח התיכון בשנת 2018. בבית המלון נוכל למצוא סוויטות מפנקות לזוגות, ספא יוקרתי במיוחד, סוויטות גשם חד פעמיות ועוד מגוון אטרקציות ופינוקים. עושה לכם חשק לבדוק משרות בישרוטל?