לוטו תוצאות והצלחות 2022

מחשקי המזל מאז ומעולם נחשבו לבין המשחקים הפופולריים, בין אם נושא הניחושים היה סביב מרוצים שונים, ניחושי קלפים ואפילו משחקי כדורגל, הרי שכיום בהגרלות הלוטו השונות ניתן להנות לא רק ממשחקי מזל מעולים אלא מלא מעט פרסים. אך בכדי לזכות בסכומים גדולים חשוב להכיר את סוגי ההגרלות אשר מזמנות את כל השחקנים להתנסות במזלם, כאשר משחקים אלו בעיקר נעים בין הגרלות הלוטו השבועיות לבין הגרלות הצ'אנס היומיות. סכומי זכיות אלו נעים בין מאות עד מיליוני שקלים בשבוע, כאשר מבין השחקנים גם מנויי הפייס נהנים גם כן משלל פרסים שונים וזכיות לא קטנות בלי קשר להגרלת לוטו תוצאות.

לוח התוצאות של הלוטו

משחק המזל של הלוטו הינו אחד מהמשחקים המהנים בישראל ואל התוצאות השבועיות ממתינים לא מעט ישראלים אל מול המסכים, כאשר רק בתחילת חודש יוני הוגרלו מעל לשלושים מיליון שקלים חדשים. הגרלה זו כללה מספר זכיות, כאשר בדאבל לוטו סכום הפרס הגיע עד לארבעים וארבעה מיליון שקלים ואילו המקום השני בדאבל לוטו הגיע עד למיליון וחצי שלקים! מפעל הפיס חילק רק בהגרלה הזו קרוב לשלושים מיליון שקלים, כאשר רק חודש קודם לכן חולקו פרסים כמעט באותם הסכומים. זכיות אלו אינן דבר חריג של החודשי האביב האחרונים, אלא גם בתחילת מרץ של השנה האחרונה הוגרלו פרסים במעל לשבעים מיליון שקלים וחולקו מעל לשלושים מיליון שקלים.

הצלחות לשנת 2022

הגרלות הלוטו יכולות "לסדר" את החיים של מרבית המשתתפים בצורה מהירה, אך גם ד' מהעיר תל אביב לא ידע שעד גיל הפרישה יוכל לרכוש לילדיו דירות. ד' אשר טיפח לאורך כל שנות חייו קריירה כאיש אקדמיה זכה לגלות שנתיים לפני גיל הפרישה שלו, זכייה בסכום של עשרים ושמונה מיליון שקלים ובכך הבטיח לא רק לסגור את המשכנתא שלקח בצעירותו אלא גם "לסדר" את ילדיו. מקרה נוסף היה של ג' שנוהג היה לחכות להגרלות רק של אמצע השבוע, אך עם מעט מזל ממספרי הדאבל לוטו הצליח לגרוף בשמונה מיליון שקלים והבטיח חופשת הקיץ לכל המשפחה.