דברים לעשות במרכז אילת?

עיר התיירות הישראלית עברה בשנים האחרונות עליות וירידות, לא רק משבר הקורונה הוא שהיכה בגלים של אבטלה את העיר אילת אלא גם השמיים הפתוחים שקדמו לא כל כך הוסיפו למצב התיירות. אך עם זאת העיר עוד ונשראה עיר התיירות הישראלית, יחד עם תנופת הבנייה שהיא עוברת בשנים האחרונות אפשר בהחלט לומר שהיא גם מצמצמת את כמויות התיירים שיוצאים לחו"ל מאשר לאילת. וכמובן, אילת כמו שהיא היא אף פעם לא משעממת, כך שאם אתם נמצאים שם לסוף שבוע או לכמה ימים בשביל להתנתק ולהירגע מהשגרה שבמרכז או בצפון, אתם בטוח תמצאו מה לעשות בין אם על חוף הים או באזור מרכז אילת.

אטרקציות ימיות

העיר אילת היא גם עיר נמל מלבד זה שהיא גם עיר תיירותית, לכן יש בה לא מעט אטרקציות ימיות ומגוונות אשר יכולות להתאים לכל הגילאים ולכל נפש. אפשר להתחיל מהמצפה התת ימי שהוא חוויה יוצאת דופן וייחודית,אחר כך תוכלו לקפץ אל שונית הדולפינים ולהרגיש חלק מאותם חיות שראיתם לפני רגע רק דך הזכוכית. לאלו מכם שהים הוא חלק בלתי נפרד מהם, תוכלו גם לעשות קורסים של צלילה(עדיף לתאם מראש) ולשחות עם דולפינים. העיר אילת מתהדרת גם באזור שמתחת אל פני האדמה, שלחופיה ישנם שמורות טבע של אלמוגים מרהיבים אותם תוכלו לפגוש גם כן בצלילות.

אטרקציות לילדים

ילדים הם אוכלוסיה משתעממת מהר יחסית מכל דבר, לא רק הבריכה כמעט ממלא או סוחטת מעט אנרגיות מהקטנים, הם לרוב נשארים עם עוד אנרגיה עודפת. לכן בשביל שלא תצטרכו לשבור את הראש כל כך או להתקע בתוך מי הבריכה במשך כל היום, תוכלו לבקר ולהתאוורר בקניון הקרח "אייס''. שם תוכלו למצוא מגוון אטרקציות לילדים, ולפחות שעה וחצי של שקט תעשייתי מהם. אבל אם תרצו לגוון מהמזגנים והיציאות בחוץ ממבנה אל מבנה, תוכלו גם להגיע אל שמורת הטבע התנ"כי "חי-בר". יחד עם החי בר תוכלו גם להגיע אל אזור הקניון האדום ולחוות את הרי אילת והנופים שלה בצורה מרהיבה קרובה וייחודית.

אטרקציות רחוב

מלבד כל אותן אטרקציות שהזכרנו ישנם גם לא מעט אטרקציות שתוכלו להעביר בהם את הזמן בצורה נעימה ולעיתים גם ללא עלות, אחד מהם הוא מוזיאון העיר אילת שמחזיק לא מעט חומרים מרתקים על העיר אילת ועוד דברים שאין סיכוי שידעתם. לא רחוק מהמוזיאון ממוקמת לה גם המזרקה המוזיקלית שסוחפת אליה לא מעט אנשים. בנוסף לכל אלו תוכלו גם להנות מאזור הטיילת המהנה, שם תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות אוכל והנאות מגוונות לילדים ולמבוגרים.