אילו משרות ניתן למצוא באזור הרצליה אחרי החגים?

בישראל תקופת החגים נחשבת ל"ברייק" קטן רגע לפני שפותחים את השנה, למרות החופש שמלווה את בתי הספר ועוד מגוון סקטורים שונים, תקופת החגים בהחלט מכניסה את רוב תושבי המדינה ל"ניוטרל".
עם סיום תקופת החגים חוזרים מרבית המקומות לעבוד בצורה מלאה, מה שגם מביא ללא מעט גיוסים עבור משרות ברחבי הארץ ובמיוחד באזור הרצליה. הגיוסים שמתבצעים כיום באזור הרצליה מתייחסים גם לעיר תל אביב שגובלת איתה מהצפון, ובחודשים האחרונים הם גם הפכו להיות הרבה יותר מגוונים ויכולים להיות רלוונטיים עבור לא מעט שכבות מהאוכלוסייה. אז יצאנו לבדוק עבורכם אילו משרות ניתן למצוא באזור הרצליה דווקא אחרי החגים? דרך אגב באתר סחבק מגוון משרות בהרצליה ממש עכשיו…

הייטק וכל מה שמסביב

העיר תל אביב מרכזת בתוכה לא מעט תעשיות שונות ובמרבית הפעמים אף נחשבת לעיר המתקדמת ביותר, שם תוכלו למצוא את הג'אדטים החדשים ביותר או את משרות ההייטק החמות שקיימות היום.
אבל יחד עם זאת לא מעט חברות הייטק "זלגו" בשנים האחרונות אל העיר הרצליה, אחת מהן היא matrix שאחראית על השמה וגיוס של עובדי הייטק במגוון תחומים וניסיון. יחד עם מטריקס תוכלו למצוא עוד לא מעט חברות SU הפותחות את שעריהן עם סיום תקופת החגים, בחלקן תוכלו להגיע ללא ניסיון ובחלקן הניסיון יהיה תנאי הכרחי לקבלת העבודה. יחד עם משרות הייטק ישנם לא מעט תפקידים הקשורים לסקטור הכי מפותח בישראל, כמו נציגים לחברת ההייטק רו"ח ועוד.

לא רק הייטק

יחד עם מגוון משרות ההייטק שתוכלו למצוא באזור הרצליה תוכלו גם למצוא עוד מגוון עבודות, שהן כמובן לא עבודות בתחום ההייטק. הבולטות והמבוקשות מבין העבודות היא כמובן משרת רואי החשבון ומנהלי רכש, שכן בשתי המקצועות הללו תוכלו למצוא אתגרים חדשים ועבודה דינמית ומהנה. חלק מהמשרות ממוקמות בהרצליה וחלקן בערים כמו כפר סבא, רמת השרון ותל אביב. בנוסף אל אותן משרות תוכלו גם למצוא עבודות אחזקה והדרכה שלא דורשות ניסיון, כמו הדרכה בהוסטל טיפולי בעיר, מתן שירותי תחזוקה למרכזים מסחריים, בנייני משרדים ועוד. יש לציין כי למשרות אלו הניסיון הלימודי שלכם והתעסוקתי לעיתים יהיה לא רלוונטי וזו יכולה להיות הזדמנות מעולה עבורכם להתחיל קריירה חדשה.